Medilifegun minikbebegimm8 ben hamile kıyafetlerimi h&m den alıyorum memnunum yazın zaten sadece elbise ve şort giyiyorum waikiki kalıpları bana asla olmuyor çuval gibi resmen orayı hiç beğenmiyorum