Kızlar dün kontörle gittim 27+6 da bebek 1045gram boyu da 35 cm dedi doktor ama baştan beri hep 1 hafta geriden geliyordu kilosunu filan sordum iyi mi diye biraz minyon dedi burda bakıyorum hep yüksek yüksek maşallah bebişler benimle aynı durumda olan var mı yada gelişmesi için ne yapabilirimmm