Merhaba anneler bugün kırk haftalık olduk doktora guttim 3cm acilmanm olmuş ama sancım yok hiç sadede batma gibi bir şey oluyor o da ağrı yapmıyor nst de 20 çıktı doktorum her an beni arayabilirsin suyun feebilir dedi. Ben kendimi sezaryene hazirlamistim bugün açılma var deyince çok şaşırdım hicbir şey yapmadım normal dogumla ilgili çok tecrübesizim ne yapabilirim tavsiyeniz var mi