Tugceyasar Merhaba han8mlar ben yozgatta yaşıyorum benim givi yozgatta yaşayan hamile ve doğum yapmış anneler varmı? Ben yozgat şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum bilgisi olan bilgilendirebilirmi acaba
Zeynep0332 Tugceyasar. 2014 yılında doğurdum tövbeler olsun..hala kendime gelemedim..şimdi nasıl bilmem..inş düzelmiştir 😞😞😞😞
Tugceyasar Zeynep0332 ya ben kontrole gittim aslında çok iyi bir hastane eski halini bilmiyorum ama şuan gayet iyi sanirim🙈