Benim bugun adet olmam lazımdı hala olmadım normalde 10 gün önceden göğüs hassasiyetim başlardı hassasiyet bugün başladı. Bende ovülasyon yapmıstım 19 nisanda yumurtlama gördüm ve değerlendirdim. Dün 2 tane test aldım bu sabah ilk idrarla test yaptım çok ama çok silik bir çizgi vardı. Ancak testin birtanesini eczacı paketi açarken kesmiş dışını acaba bozuk mu şüphe oldu içimde hava almış çünkü. Yani bozuksa hamile değilim. Bozuk değilse hamile olabilirim. Testin resmini yüklüyorum. 