Urasssss @Brcklc Canım nasilsin ne yaptın sağ salim kucağına aldin mi bebişini, durumunuz nasıl herşey yolundadır inşallah 🙏
Brcklc @Urasssss evet canim benim aldım sukurler olsun 7 nisanda doğum yaptım güzel geçti saglikliyizda bugün tam biay oldu uykusuzluk alışma süreci şimdi sen nasılsın naptin bir ay felan kalmış olması lazım sağlığınız iyimi kuzu
Urasssss Brcklc ay çok şükür çok sevindim, çok stresliydin uykusuzluk olsun herşey yoluna girer zamanla sağlıkla büyütmek nasip olsun 🙏 evet canım bizimde 1 ayımız kaldı hazırlıkları bitirmeye çalışıyorum 🤗
Brcklc @Urasssss hadi bakalım kuzum inşallah sağlıkla kucağına alırsın çok sevindim adına güzel haberlerini bekliyorum görüşelim sürekli mutlaka