esleminannesi_ içiniz biraz olsun rahatlarmı bilmiyorum ama sağlık ocağındaki ebeler genel olarak insanı korkutmak için hareket ediyor sanki. Herşeyin en kötüsünü söylüyorlar. Bana bazı değerlerin çok yüksek elin şişer kolun şişer, tansiyonunda çıkıyor doğuramazsın hemen dahiliyeye randevu al değerlerini göster dedi. İçim içimi yedi o gün ağladım. Kendi doktoruma gösterdim sonuçları hamilelikte olabiliyor bunlar korkma, dahiliyeye gerek yok dedi. Kendi doktorunuza da bir gösterin sonuçlarınızı. Doktorum açlık tokluk testi yaptırdı.sonuç düşük çıkınca şeker testini yaptırma dedi, ebe kızdı ne diye yaptırmıyorsun bu kadar insan yapıyor bi sana mı zarar dedi. 🤦🏻♀️