angels_-mom Merhaba anneler 39+3 den merhabalar😇 bugün doktor kontrolum uz vardı ve suyun azaldığını oğrendim hemen yatısımız verildi suan nst baglıyım ve dualarınız beklıyorum hayırlısıyla bende dogururum inşallah lütfen dua edin bize de 🙏