Merhaba Kızlar,
En son 6 ay önce düşük yaşamıştım çok zor dönemler geçirdik eşimle birlikte.
Şuan çok mutluyum tekrar gebe olduğumu öğrendik, lakin ikimizde de buruk bir sevinç var yoksa korku dolu bir sevinç mi desem bilemiyorum. Çok istiyoruz sağlıklı bir evladımız olsun aynı zamanda da korkuyoruz yine birşey olacak diye.
Şuan 4+6 haftalığız henüz bir susam kadar çok minik ama beni tedirgin eden şey sırt ağrım.
Kızlar erken gebelikte sırt ağrısı çekip sonra sağlıklı bir şekilde doğum yapan veyahut ilerleyen sağlıklı bir gebelik yaşayan var mı?
2 düşükte sonra bir daha hamile kalamam diye çok korkmuştum. İlk iki hamileliğim de doktorların ihmaline uğradım. Bana hiçbir ilaç vermemişlerdi. Her şey yolunda diyerek pışpışlayıp yolluyorlardı. Belki şuan her şey daha farklı olabilirdi. Şuan doktorumu değiştirdim. Sağolsun genetik testi yaptırdı. Bilmediğim bir çok rahatsızlığım varmış.
Ve doktorum Kan pıhtılaşmam olduğu için kan sulandırıcı iğne verdi. Sağolsun her gün eşim iğneyi vuruyor. Tiroit çıkmış 25lik dozunda her gün aç karnına tiroit hapı alıyorum. Vitamin D eksikliğim varmış günde 1000lik bir tane hap alıyorum. Ve klasik Folik Asit alıyorum.
Bu ilaçları almak beni rahatlatıyor sanki herşey bu sefer yolunda gidecekmiş gibi. Tabi herşeyin hayırlısı.
Dediğim gibi sorum Sırt ağrısı ile alakalı. Gebeliğin ilk haftaların da sırt ağrısı çeken oldu mu? Ve nasıl ne zaman geçti?
Şimdiden herkese teşekkür ederim 🥰