ftmlgz annesininpirensesi ben 19. Haftamdan itibaren indirimleri buldukça aldım bikaç şey kaldı 29. Haftama girdim
Asliorc_ annesininpirensesi canım maddi olarak da birden yüklenmemek için ben cinsiyetini öğrendikten sonra 16. Haftalarda yapmaya başladım. 28. 29. Hafta gibi de eksiklerimi tamamladım. Hem indirimleri de yakalamış oldum. Şu an 36. Haftada bekliyorum. Gerçekten arkadaşlar ağırlaşmadan işlerinizi halledin yazardı burada çok doğruymuş. 30 dan sonra benim enerjim düştü açıkçası. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🙏❤️🧿
Mercimekmom annesininpirensesi 35. Haftada alışverişini yaptım canım ilk bebeğim ama karnı küçük erken doğar falan dediler bende pek canım istemedi 35 de düzelince zaten bir günlük iş gidip aldım her şeyini 1 günde de yıkandı ütülendi bavul hazırlandı bence acele etme 30 a kadar net bekle
irorkay annesininpirensesi ben 16 dan itibaren yoğunlaştım. İndirimde yakaladıkça aldım hep. İyi ki öyle yapmışım. Şu an 26 yım çok az bir eksiğim kaldı. Yatağını beşiğini de aldık henüz gelmedi 1 ay sonra gelecek. Geriye kalan zamanımı da kıyafetleri yıka ütüle evi temizle ancak yaparım
Senmerve annesininpirensesi ben 17 yim yavaş yavaş indirim oldukça alıyorum brnşmde beşşk araba var tek kıyafetler alıncak ama hersey aşırı pahalanmış yavaş yabaş uygun buldukça alıyorum
Zynpmst 39 haftalığım 32 de alışverişini yaptım Yıka ütüle derken insan nefes nefese kalıyor erkenden indirimlerden almakta fayda var hem maddi olarak hem fiziki olarak yorabiliyor son zamanlarda bi anda yapmak 😊
bambam_betty annesininpirensesi 3 aylıkken başladım almaya. Zaten aşırıya da kaçmadım. İndirimlerden falan aldım. İyi ki almışım. Sona yaklaştıkça hersey birbirine giriyor çünkü
SerpilEsra annesininpirensesi almaya basla bence dogum bu hic belli olmuyor aniden canlari isteynce geliyor ben erkenden hazir ettm 33 hafta dogdu simdide cinsiyeti belli olsun baslayacagm
Aysem3338 annesininpirensesi ben hmieleligmi öğrendiğimden sonra indirimde bulduğumu aldım çok rahatim suan
Fatmanur-3 annesininpirensesi Biz 15. Haftamdan sonra yavaş yavaş almaya başlamıştık son ay doğum parası bebeğin ıvır zıvır ihtiyaçları derken ya aştan başlamak gerekiyor şimdi 24+2 olduk rabbime şükğr 🙈👼🏻🤎🧸
Leylaalin annesininpirensesi İlk bebişse hevesli oluyor insan kendi evinse oda vs yapacaksan İnan 28 30 bin arası giderin oluyor A dan z ye ben 12 hafta da ufak tefek kız erkek kullanacak şeyleri aldım cinsiye belli olunca hastane çıkışı çocuk odası yapımına başlandı bunun içinde duvar kağıdı spot led de için de
Elif0801 annesininpirensesi herkese göre değişir bence erken geç ☺️ ben 21 haftaligim ama kıyafet anlamında herşey bitti gibi 🤭 araba beşik kişisel bakım urunlerimiz kaldı sadece 😊
Mom5444 annesininpirensesi ben 23 24 haftada indirimlerde bişeyler gördükçe aldım 33 haftalığım hala alıyorum tam bitmedi ☺️
Eda115354 annesininpirensesi ilk gebeliğim 25 haftalığız henüz başlamadık. Bi günde alınır hepsi birden bayramdan sonra alırız. Zaten her zaman yalancı indirim oluyo. İndirimlere pek inanmıyorum 😬 bütçemi zorlayan da bişey olursa başka yerden bakarım. Alınır ya çok sıkmamak lazım bi günlük iş 😅
asyahumam annesininpirensesi 12. Haftadan başladım indirimleri kovaladim hatta o haftalarda biberon almıştım çok uyguna yakaladım çünkü 😂 şimdi 25 haftalıgim beşik dolap kıyafet çok şükür hazır sadece kendime alacaklarim ve birkaç tane daha eksik kaldı onları da bayram sonrası halledeceğim bence indirim takip edin buldukça alın artık hiç erken değil kafamız rahat olur