mavi0811 Kızlar dun sabah 8 de ilk idrarimi yaptim 2. İdrarımla öğleden sonra test yapicaktim yapmadim aksam 10 da yaparim dedim aksamda isim cikti idrarimda yoktu zaten gece 2 oldu o saatte yaptim gun boyu tutulmus idrarla testimi yaptim yine yumurtlama degil ama yakin gibi durdukca koyulasti acaba gecerli sayilr mi bu test [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/lgdte1.jpg[/img][/url]
Purpura26 mavi0811 Her gün aynı saatte 2 saat öncesinden sıvı alımını en aza indirerek yapılmazda yanıltıcı oluyor. En güzel sonuç 3-4 gibi yapınca çıkıyor. Bugun 3 gibi tekrarlayınca doğru sonucu görürsün
Purpura26 mavi0811 Yumurtlama günü olduğunu anlamak için biraz daha koyulaşması lazım. Bugun tekrarlayınca anlarsın 😊
mavi0811 [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/f8ugv8.jpg[/img][/url] 12 de yaptim az once bunu ama ilk idrarla var gibi demi