Amigurumici28 kendini yıpratma. Eğer bebeğin varsa senin duygularını hissediyor. Allah hayırlısını versin. Eğer yine boş gebelik görülüyorsa hemen kürtajını ol diğer türlü daha çok psikolojik olarak yıpratıyor. Zor bir durum ama Allah nasip etmedi diye düşün sürekli.