meleginannesi33 Hamilelikte benim gibi tansiyonu çok fazla düşen var mı sizce ne yapmalıyım kızlar ??????
Pembekurdeleli meleginannesi33 Benimde öyle vallaa yapacak pek bişe yok kuzum tuzlu ayranlara devam doktorlr da yüksek çıkmasın da düşük olsun diyolar 😂🤷🏼♀️ bide benim ayriyetten şekerim de düşüyo bence şeninde şekerin düşüyordur haliyle tansiyon da düşüyo
Pembekurdeleli meleginannesi33 bende 10 haftalığım kuzum yarın 11 olucak 🥰 ama normal yani düşer halsizlik çok fazla oluyo şekerim düşüyo ellerim acayip titriyo