39+5 ’ten selamlar ✋ doğuramıyorum diye post açmama az kaldı 😀 çarşamba günü kontrolüm vardı nst de sanci cıktı ama açılma yok. sancıları da hissediyorum ama düzenli değil meryem ana otunu ve suyu okuyup daha önceden kenara koymuştum. Otu şimdi suya koysam mı açılma sağlar mı siz ne zaman koydunuz