Aslhn12 sukufee01 5 haftalığım canım kusma falan olmasa da mide bulantısı ve iştahsızlık var midemi bulandırmayan, karnımı doyurduğum tek şey tost, sandviç meyve falan
Esmeriminannesi 5+4 benımde bıgun kontrolum var kasık ağrısı ve halsızlık dışında bır sıkıntım yok şimdilik
Ysmnordu Esmeriminannesi ne güzel benimde arada oluyor kasik ağrım bide bel ağrım ben haftaya gidicem doktora doktordan geldikten sonra bizede yaz 🙂🙂❤️
Gamze64 Esmeriminannesi aynıyız canm senle kalp atısını duydunuzmu acaba benm de vardi kese var bebek yok haftaya gel dedi
Esmeriminannesi Doktor kese oluşumu ıyı dedı kalp atışını duydu ama dinletmedı daha çok küçük bır sıkıntı olmasın dıye çok şükür