Seda0651 Ankara şehir hastanesine gidip memnun kaldığınız doktor var mı acaba ? Ultrason fotoğrafı veriliyor mu ? Evime biraz uzak bir kez gittim o doktordan memnun kalmadım
Bittercikolataa Seda0651 Necati Hançerlioğulları ben 1 2 kere anca gittim ikisinde de ona gittim baya ilgiliydi ve sanırım sadece o veriyordu Ultrason fotoğrafı 😊
sweetmom Seda0651 merhabalar. Ben özele gidiyorum ama bir kez necati hançerlioğullarına muayene olmuşluğum var o da acilde denk gelmişti zaten. Muazzam bir doktor. Arkadaşlarımda denk geldikçe necati hocaya alıyorlar onlarda çok memnun. Bence bir deneyin😊
Beyziikoo Seda0651 14.haftadan doğuma kadar Necati beye gittim çok iyi ılımlı bir insan çok memnun kaldım, görüntü de veriyor ama makineler eski olduğu için özeldekiler gibi net değil malesef 😏 Ama kendisinden memnun kalırsınız Allahın izniyle 🤗
Seda0651 Bittercikolataa Bana cinsiyeti ayrintiliya kadar söyleyemeyiz dedi o yüzden özele gidip öğrendim . Özelde ki doktor da hatta bu kadar net olan bir cinsiyeti soylememeleri ayıp dedi hatta
Seda0651 Beyziikoo önemli olan ilgilensin ama insan istiyor sadece 1 kez aldım oda özelden zaten . Belli olmasa bile çok mutlu oluyor insan 🤭
Elifkskl Seda0651 kalmıyor canım dün baktığımda bugün için vardı necati hocaya bende gecen hafta aldım 1 tane kalmıştı hemen kaptım
Mom54544 Seda0651 Genelde Necati Hançerlioğullarini ve Fatma Salih i goruyorum formlarda ama ben onlara bulamadığım için Tuğba ensari ye aldım bilmiyorum nasıl bı doktor ilk defa gideceğim daha şehir hastanesine 5 inde
Yagmur2906 Bende fatma salih hocama gidiyorum çok da memnunum. Tavsiye ederim ultrason resmini de siz isteyince verirler. Seda0651