esraizmirli Aleyy99 6 ay su verilmiyor zaten bebişlere benimki boş duruyor aldığım en gereksiz şeymiş😂
1prens1prensesannesi_ Aleyy99 deneyimli bir anne olarak… Tam 12 biberon değiştirdim en son lansinoh tuttu ve asla meme reddi yaşamadım. 1 yaşında hala mama meme gidiyor. Lansinoh ile
Aleyy99 esraizmirli İlk bebiş olduğu için biraz tecrübesizlik ve bir şeyler eksik olacak korkusu var 🤣
busratkgz57 Aleyy99 ben ilk bebeğimde araştırarak dr browns aldım , cam , gaz giderici özelliği var ve anne göğüs ucuna yakın diye tercih ettim. Ve de çok memnun kaldım :)
07-02-2019 Aleyy99 ilk bebişte Dr browns cam almıştım cam saglıklı diye gaz giderici baskısından dolayı sorun yasamadım ama cam oldugu ıcın sureklı dikkatli olmak gerekiyor agır ıcıo sonucta baslarda yuzune dusurme ek lazım
Selinbati Aleyy99 ilk kızımda da avent kullandım bunda da avent kullanmayı düşünüyorum en güzeli o bana göre tabiki diğerlerini hiç denemedim çok araştırmistim alırken
azraaaaa Aleyy99 cam kullanımı zor oluyor bende chicco cam kullandım kaç defa kırdım hep yenisini aldım baktım baş edemiyorum 😂bu sefer bende hiç cam düşünmüyorum
Aleyy99 azraaaaa Evet yaa bir de kırılma durumu var bende o yüzden bazen cama hiç girmesem mi ki diyorum 😂
azraaaaa Aleyy99 evet birini daha ikinci gün kırdım elimden düştü paramparça oldu kapağı kaldı sadece elimde 😂hiç tavsiye etmem