Ezgi34 benim 22. haftadan beri yüksek şekerim. O dönemden beri günde 4 kere insülin kullanıyorum. Doktorum illa kesin sezeryan olacaksın diye bi şart sunmadı. Sadece 40 haftalara kadar beklemek istemedik. Çünkü şeker tansiyon durumları gebelikte çok tehlikeli. Son zamanlara geldim diye mi bilmiyorum ama şuan şekerim dengelenmiş durumda. Ama tansiyon riskinde asla normal doğuma almıyolar diye biliyorum. Benim 1. saat tokluğum yüksek çıkıyo genelde. Ama kaç dersen o sürekli değişiyo yeri geldi 190 da gördüm yeri geldi 110 ları. Sezeryan birazda benim tercihim oldu şeker korkumdan dolayı