Merhabalar arkadaşlar,
bugun tam 15. Haftama girdim Allah nasip ederse 🤲🏻.
kızlar sabah uyandım sol kasığımda baskı , ağrı vs . Olmaya başladı , geçtiğimiz haftalarda kanama olmuştu iğne ve hap kullandım Çarşamba gittim doktorum kanama durmuş bebekde gayet sağlıklı dedi.
Şimdi hastaneye gidemem . Eşim görevde ( acil. Durum olmadıkça çağırmam ) 15.haftalarda bebek yukarı çıktığı için yer değişimi yaptığı için mi ağrı olur sizlerin oldu mu ?