Berraeva benimde gün içerinse 10 defa oluyodur bebek bir yere toplanıp taş gibi oluyor kasıyor kasıyor kasıyor sonra bir kaç saniye sonra düzeliyor ovalıyorum. Birde karnım komple taş gibi oluyor nefes alamıyorum nst girdim hafif sancım çıktı sonra tekrar girdim sancı çıkmadı magnezyum verip yolladı ama ben çok korkuyorum ilkinde çıktı 20 dk sonra telrar yaptım çıkmadı onuda anlamadım. 27 haftalığım 🥲