Atatürk caddesinde iş bankasının karşısında erdal candan ve hale erbaş kliniği var. Ben erdal beye gidiyorum çok memnunum. Ama bayan doktor derseniz de hale hanıma da bi arkadaşım gidiyo. Memnun olduğunu söylemişti. İkisi de siz sormadan herşeyi uzun uzun anlatıyolar. Soru işareti kalmıyo kafanızda. Tavsiye ederim. Muayene ücreti 300₺