AhahHbzhz Biz 106 gram olmuşuz teyzeleri ama biraz zayıf minyon tipli olucak gibiymiş bebisim sağlığı yerinde olsunda büyür ;) biran önce ekim ayı gelsinn istiyorum :)
Dilekcnkn AhahHbzhz Benim de 115 gram 15+1′de gittim şimdi 15+5 im daha küçük ama ya ilerleyen zamanlara kilo alır ☺️
Zynpo AhahHbzhz cinsiyeti belli mi canım bende 15 haftalıkken gidicem dr a haftaya. Öğrenebilriz inşallah
AhahHbzhz Meless bende çok zayıf olduğunu düşünmüyorum gerçi önemli değil kilosu yeterki sağlıkla gelsin paşam:)
Mollier Ben de dün gördüm 110 gr.🥲 Hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyorum.Allah her isteyene nasip etsin 🙏🏻
AhahHbzhz Zynpo belli canım 11 hafta 5 günlükken söyledi 2 li teste söyledi bide dün söyledi erkek mis inşallah gizlemez :)
Mollier AhahHbzhz bu arada doktor mu söyledi minyon diye? Daha çok erken değil mi minyon olup olmayacağı
AhahHbzhz Mollier evet doktor dedi minyon bi bebek olucak gibi görünüyo diye canım yoksa ben anlamam :)
aslannaz21 AhahHbzhz canm bu haftalarda kiloya takilma 30.cu haftadan sonra onemliymis aldigi kilo doktorum oyle soyledi ve 30.cu haftadan sonra hizla kilo aliyolar
AhahHbzhz aslannaz21 aynen canım zaten takılmıyorum önemli olan sağlıkla gelsin kızımda çok küçük doğdu ama dünyaya gelen buyuyo:)