elaninannesi04 Gebe olup kanda çıkmama durumu yaşayan oldumu . 20 gün geçti hala adt olmadım. 12 gün geçmişken kan verdim gebelikte çıkmadı 🤔🤔
Busra65 elaninannesi04 ben adetten önce 3 gün önce verdim çıktı ama kuzenim 15 geçti verdi çıkmadı 20. Gün tamamlanınca yaptı çıktı bazen olabiliyor
Nurciv elaninannesi04 pco varmi? Benim Bugün 11. günüm gecikmenin kanda negativ cikti Adet hala yok Arafta kaldim bende 🤷♀️
Aynurr1 elaninannesi04 ben gittiğimde 79.8 cikti değerlerim kişiden kişiye değişiyor daha yeni olduğu için olabilir biraz daha bekle bi doktora gittiğimde bana adet olmam icin ilac verdi sakin ilac kullanma emin olana kadar
Ceren11 Ben🖐🏻 20 gün adet gecikmesi oldu kan verdim negatifti adet söktürücü verdi hatta doktorum hamile olduğumu hissediyordum kesinlikle kullanmadım🙀🙀🙀iyiki de kullanmadım. 1 hafta sonra evde gebelik testi yaptım pozitifti hastaneye gittim 5 haftalık hamileydim şimdi 19+2 🥳🥳 bekle sakın kendini yorma canım, normalde düzenli adetin varsa ilk defa böyle bişey yaşıyosan (benim öyle oldu.) kesinlikle dikkatli davran 1 hafta sonra yenile 🙂 inşallah hamilesindir♥️
Beyzalpay elaninannesi04 adet gecikmesinden 10 gun sonra kan verdim negatif cikti snra adet olmamaya fevam ettim 2 kan verdikten 2 hafta sonra tekrar kan verdm pozitf cikti suan 7 haftalik gebeyim 🙏
Ylnzkus12 Ayy kızlar kendimi tek sanıyordum benimle aynı durumda olanlar varmis 😊 adetim 1 hafta gecikti testler negatif kan vermedim daha. İki gündürde cok hafif kahverengi akıntı var ama cok az. Bilemedim karmakarışığım. Normalde düzenlidir adetim ilk kez böyle bisey oldu 🤷🏻♀️ Bide sürekli idrara cıkıyorum sürekli ama oruclu olmama rağmen🤦🏻♀️
Ceren11 Ylnzkus12 olmadı ben öyle çok belirti yaşamadım mide yanması oldu bi kaç gün onun dışında bulantı kusmada yaşamadım ama Allah hissettiriyor 🤲🏻
byz12nur elaninannesi04 ben adetim 22 gün geçince 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Geç döllenme olmuş olabilir benim o şekilde olmuştu
Mihradem Benimde bu ay adetim 15 gün gecikti canım, bugün muayene oldum daha yumurtam çatlamamış. Sende bi muayene ol için rahat etsin istersen. Aynı şekilde benimde lekelenmem olmuştu, testlerim de negatif çıkıyordu