honeysmom Merhabalarr, özellikle evde kendi ağda yapanlar, özel bölge için hangi ağdayı önerirsiniz?? Hazır ağda bandı kullanan var mı?
Nelmali honeysmom kutudaki sir agdalar en kolayı oluyor roll seklinde olanlar ve agda bantları baya zorluyor
Ozlem23 honeysmom ben makinayla alıyorum agdayi çekemem zaten ulaşamıyorum 😄 bide agdayla kan oturturum
ZZeyynePP honeysmom smootthy ağda öneririm dilber komserve ağda makineniz de varsa eğer kuaförlerde kullanılıyor genelde
Lulemom Ağda bantlarını bi kez bacağımda kullandım ama yarım yalamak bişi oldu. Kuaförlerde olan makineden var bende. Konserve ağda kullanıyorum özel bölgem için. Pembe renkli olanı kullanıyorum yıllardır
aynuray16 honeysmom ben kuaföre gidiyorum ağda için evelsi gün gittim tekrar yok denecek kadar azdı ama yine de gittim kapanma da ne olur ne olmaz diye
honeysmom aynuray16 bende kuaföre gidiyordum ama hamileliğimden beri daha çok korktuğum için virüsten gidemiyorum.
ysfali06 honeysmom kesinlikle boncuk ağda öneririm. Doğuma kadar kendi ağdamı kendim yaptım. Sadece doğumdan önceki son ağda zorladı beni göbek baya büyüdüğü için. Yoksa çok kolay oluyor boncuk ağdayla alması. Önceden sir ağdayı, çansakızı vs ne varsa denedim ama genital bölgeye boncuk kadar kolay alan yok. Ama diğer bölgelere de boncuk kullanamıyorum mesela roll on şeklinde sir ağda kullanıyorum
Hamsicikk honeysmom imkansız kendim ağda yapmam .. belirli bir haftaya kdar bacaklarda rulo olan özel bölgese konserve ağda kullandım ama son 30. Haftadan sonra malesef kuaföre gidiyorum daha rahat oluyor. Şuan 39 olcaz çorabımı bile eşim yardım ediyor giyerken 🤭