Kizlar .ben 28 haftalik gebeyim. ALLAH ISTEYEN TUM TUMMM KADINLARA BU ANI YASAMAGI ANNELIK DUYGUSUNU YASATSIN. BIZLEREDE SAGLIKLI BEBEKLERIMIZI KUCAGIMIZA ALMAHI NASIp ETSIN Amin!
ben basindan buyana progestan fitil kullaniyorum. Basta dusuj tehlikem cok sukur olmamasina ramen dr. Catlatma ignemin sabahsi gununden progestan yazmisdi. Ve hala kullaniyorum aksam 200 mg fitili
Son dr gitdigimde ultrasona rahim kisaligimin 28 mm oldugunu soyledi progestan devam et soyledk ultrandaki dr. ( kendi dr biraktim hamile kaldktan sonra esim istemedi erkek oldugu icin)
Baska dr. La devam etdim zaten 7 aydirsa ediyorum
Simdi kendi dr bana soyleyirki (28 mm rahim kisaligimi bildigi halda) progestan kes.
Bir sey olmaz…
Yoksa kesmesen kendin normal dogum yapamican. Yanj rahmin agzi cok sertlesiyor progestanla.
Kendin doguram8can.
Ama ben progestan kessem ozamanda 28 mm cok azzz bence rahim kisaligim erkej dogum olursa ne yaparim diye ben dr dinlemeyib…kesmiyorum..hala devam ediyorum. Ve cokta korkuyorum ya hakketende doguramazSan .. ya kesersem erken dogum olarsan..
Size sorum suu… kacinci haftaya kadar koymam lazimm..
Ve progestan kullanalar noirmal dogum yapmislarmi?