Krizantem_ Sevde12 Ne zaman çıkacağını söylüyorlar aslında sorsaydınız keşke. Sanırım 1 haftada çıkmıştı.
gamzelianne1 Sevde12 peki bisi sormak istiyorum. Konus dışı fakat merakimdan 😌 doktor mu yaptirin diyor yoksa siz mi yaptirmak istediniz. Doktor ozel durumlarda yaptirin diyormus oyle duydum da merak ettim 😌
Nzlozkn Ben dün yaptırdım normal polikinlikten bana 10 gün sonra sonuç için gel dedi 1 hafta içinde çıkar sizin de