Sulee_ Erbil beyin telefonunu hic bir yerde bulamıyorum yardımcı olacak biri varmı birde kendisinin branşı nedir benim kadin dogumcum perinatolog olması gerekiyor saglik bakanligi radyoloji kabul etmiyor gibi birşeyler dedide erbil bey perinatologmu acaba?
Pambix Sulee_ Fehmi Yazıcıoğlu’na gidin derim .kendisi yılların perinatolog Dr. İlk bebegimde ona gittim. Kısmetse bunda da ona gitcem. Bu sene 500 olmuş fiyatı İstanbul ortalamasina göre uygun Aralıkta bile diyebilirim.forumdaki fiyatları karşılaştırınca
Sulee_ plakayerli onda yapılan ayrıntılı ultrasonlari kabul etmiyorlarmi ben devlete gidiyorum muane için
plakayerli Sulee_ özellikle riskli bir durum varsa Perinatolog isteniyor. Ben erbil beyde yaptırdım doktorum kabul etti bişey demedi (özel hast). Kendisi doç. Dr. Ben de aradığımda Perinatolog mu diye sormuştum hayır değil dediler
Sulee_ plakayerli ya şöyle anlatayım ben ve görümcem ayni haftalardayiz ayni doktora gidiyoruz beraber gidip geliyoruz ama doktor bana perinatolog olsun demedi görümceme özelde yaptırırsan perinatolog olmasi lazim saglik bakanligi öyle kabul ediyor demiş benimde kafam karıştı herkes erbil beyi önermiş memnun kalmis gitmek istiyorum ama acaba doktor kabul edecekmi ondan şüpheliyim
Sulee_ plakayerli erbil beyin numarası varmi sizde ben internette bulamadım birde ultrason kağıdı felan veriyormu renkli siz kaçıncı haftada yaptırmıştınız
plakayerli Sulee_ 0 (216) 316 43 43 fiyatı uygundu 320 miydi 340 mıydı benim bebek yüzünü göstermediği için uğraşmıştı baya arada çıkıp çikolata yiyip geri gelmiştim. Tek zorlayan şey 6. Katta ve asansör çalışmıyordu inşallah şimdi tamir edilmiştir. Tam 22+0′da gittim ben doktorum öyle demişti
plakayerli Sulee_ evet bebeğin yüzünden 1 tane renkli foto verdi. Cd yoktu. Siyah beyaz ultrason kağıdı baya vardı ve bir de rapor vardı. Bu kadar