Hatice1803 ben gidiyorum Sevinç mammadova arkadaşımda son dk oraya yönlendirdim doktordan ebelerine kadar müthiş.
Doktorumuz çoolk iyi biraz kibar sessiz
.arkadasım bir okadar ebeleerinden de memnun kaldı oturup sohpet eden seni çok rahatlatan insanlar
Geçen gittim doktoruma söyledim arkadasım ebelerinizden çok memnun aynı ebeler olucak mı sizin ekipten mi diye. Bende istiyorum aynı ebeleri bence sevinç hanıma gidin istediğim saatte mesaj atıyorum cevaplıyor hemen.