umaydurununannesi valla yarın da yüksek çıkarsa hemşirenin dediği gibi doz yükselticem..tamam sınırın üstünde de ,yorumlarda 200 fln görüyorum yine çok şükür hallederim ya diyorum ama sonuç değişmiyor.sinir oldum kaç kere hast git gel,kan ver ver allah ver,corona stresi, sabahın köründe kalk hastane yokusu çık mık hiçbişey değişmesin,hiç adil değil🥲