Kızlar doktora gitmeden folik asit’e başlayan varmı ? hamilelik öncesi 3 ay evvel başlanması gerekiyormuş acaba siz nasıl yaptınız? Birde D3 düşüklüğü var,sürekli halsizim tansiyonum üst 90/atl 64 çıkıyor şimdi de hamilelik düşünüyorum nasıl napsam bilemedim 😔eczaneden alıp içmeye başlasammı yoksa doktora mı görünsem?