Funda2735 Selam anneler nasıl doktorunuz ilgisi vs telefondan rahat görüşebiliyor musunuz ☺️💁🏻 Hangi il hangi Doktor ve de 😍
metehaninannesiii Funda2735 doktorumdan cooook cooook cooook memnunum allah razi olsun ondan ne zaman mesaj atsam hemen telefonla arar konuşur benimle mesaj atmaz çok ilgili yarim saat muayene ediyor ve çok detaylı inceleme yapıyor mesela çatlak kremini ben sormadan kendisi söyledi 16.haftada başlayalım canım dedi ben bisi sormadan kendi hemen cevap veriyor Doktorum da kayseri memorial ülkü aksoy
Burcuckmk Funda2735 samsunda buyuk anadolu hastanesi ozge piri mantara gidiyorum cok memnunum her turlu iletisime geçebiliyorum benim soru sormama gerek kalmıyor o herseyi sirasiyla anlatıyor bebeğime bakıyor ben çıkıyorum odadan 😌
Elifkskl Funda2735 ben Ankaradayım engin mazlum dr adı ne zaman ararsam arayın açar sağolsun 4 lü tarama yaptırdım dün kendi aradı ve sonucun hakkında konuştuk ben memnunum
Dilekcnkn Funda2735 Evet telefon ile görüşebiliyorum izinli olduğu zamanları vs hep yazar grup var zaten doğuma geleceğim merak etmeyin der hep iletişimi de gayet iyi gittim yer pahalı bir yer ama doktorum illa burada yapacaksın yapmak zorundasın gibi şeyler söylemiyor uzun uzun bakıyor gidişimde İstanbul tema hastahanesi bht clinic Neslihan bahat ☺️
Funda2735 metehaninannesiii ne güzel ya bende cinsiyeti öğrenmek için ne zaman gelelim diye üç kez yazdım hala cevap yok 😬
Funda2735 Burcuckmk çok güzel maşallah ya ben doğumda sıkıntı yaşarım diye Korkuyorum iletişim kopukluğu var aramızda
Burcuckmk Funda2735 iletisim kopukluğu zor ama doktorunun işini iyi yaptığını düşünüyorsan için ısındiysa devam et doktor bulmak zor olabiliyor çünkü
efelettin Gölcük Medar Hastanesi Mustafa Göktan iyi ki iyi ki tanımışım. Öyle ilgili. Öyle harika biri. Oğlumda da aynı doktordu şimdi de 😍 naif, ilgili, abi gibi. Çok seviyorum kendisini 🤩
TheBaby Funda2735 Ben aşırı aşırı mennunum. Bu 2.doktorum. İyiki değiştirmişim. O kadar çok seviyoruz ki ailecek ve çokta güveniyoruz. Elazığ Özel Anadolu Hastanesi Sami Güngör. Şiddetle tavsiyemdir. Güler yüzlü. Hastasını ayakta bekler. Herşeyi anlatır. Hatır sorar. Ultrasonda bebeğe bakarken, bebeği sever😁 Mesajlara hızlı döner. Daha ne olsun.