Ysmnsml Mrb kızlar ben ikizlere 33 haftalık hamileyim. Bugun doktora gıttım. Bana progestan verdı. Kulanan var mı . kullanılmalı mı
Muserrefnlfr Ysmnsml Ben kullanıyorum canım erken doğum olmasın diye kullanma mı istedi doktorum sabah akşam kullanıyorum vajinaya fitil olarak kullanıyorm
Gulsennnn Ysmnsml önlem olsun diye vermiştir bende kullandım kullanmamazlık yapma canım o ilaç sadece önlem amaçlı
zuura Ysmnsml bende kullandim hatta 35. haftada erken dogum riskim vardi doktorumun tavsiyesiyle kullandim, eger doktorun kullan demisse tabii ki kullan.
Bekleyenler Ysmnsml 11.haftadan beri kullanıyorum. 18.haftadayız.hatta bir haftadır günde 2 ye çıktı. Faydalı tabi lekelenmem ve kasılmam geçti
Pregnatwins Merhaba bende 21+1 günlük ikiz gebeyim doktorum banada 12. haftadan itibaren verdi bende korktum bir sıkıntı mı var diye ama sıkıntı olmadıgını erken dogumı engelllemek icin verdiğini soyledi ama ben biraz tereddüt ettiğim icin 18. Haftada kullanmaya basladım
Muserrefnlfr Ysmnsml İki değil canım tek 33 haftalık olduk hamileliğinin başından beri kullanıyorum düşük tehlikem vardı
Ysmnsml Beklenengungelecekse cnm vajinadan nasıl alıyorsnz kac haftalıksn affedrsn hmn gırıyor mı. Ndn agız yoluyla almıyorsn
Beklenengungelecekse Ysmnsml daha etkili olduğunu söyledi doktor. Kolay kullanımı hemen giriyor içeri yatman gerekiyor yoksa akıyor
Muserrefnlfr Ysmnsml Ağız yoluyla kullananın duymadım ben doktorum ilk kullanmaya başladığımda söylemişti ağızdan alma mide bulantısı yapıyormuş ağır geliyormuş
Melll Ysmnsml ayrıca vajinal yolla aldiğında kabızlık sorunun da olmuyor . Ve daha etkilidir. Ben de kullandim 14.haftada 32.haftaya kadar
Ysmnsml Beklenengungelecekse peki faydasını gordn mu cnm ben korkuyorm da . bı de sen kendın mi kullanıyorsn.hakkını helal et. Ben eşime yaptrsam daha ıyı olmz mı
Mucizelerim Ysmnsml kendin atabilirsin. Ben gece yatarken atıp uyuyorum sabah çamasırıma geliyor bu ilacın etki etmediği anlamına gelmiyor doktorum o etkisini yapıyor kalanı gelir dedi
Beklenengungelecekse Ysmnsml jel mi yoksa hap mı? Doktor nasıl dediyse öyle yap. Ben serklaj ameliyatı oldum o yüzden umarım işe yarar :)
zuura Ysmnsml hic gerek yok bende ilkin cok korkmustum ; ama zaten kucuk ve inan hissetmiyorsun bile , korkutma kendini
Mucizelerim Kızlar bende 31+5 günlük ikizlerime hamileyim 6. Haftamdan beri kullanıyorum. Vajinal daha etkili fitil olarak kullanıyorum. İçtigim zaman yan etkileri çok fazla uyku sersemlik yapıyordu böyle daha iyi benim için. Sizin bebişler nasıl dogumunuz ne zaman olacak.
YasinMerveYaln Ysmnsml Benim de kanMaların olduğu ve erken Doğuma yol açtığı için verdi sabah akşam fitil olarak kullanıyorum yoksa çok yan etki yapıyor fitil olunca rahatladım
betulll58 Bende 6+4 üm kesenin yanında kanama alanı varmış doktorum bana progestan verdi günde 3 kez kullanıyorum çok fena baş dönmesi ve uyku yapıyor