iko58 derindereyle görüştüm fiyatları gerksiz pahalı geldi bana. Birde doktor olarak cihangir beye o kdr ısındım ki. Daha ilk muayenede belli etti kendini çok cana yakın her soruya özel cevap veriyo asla geçiştirmiyo acele etmiyo. Derin derede beyhan hanıma gittim yüzü fazla asık geldi bana.
Beyhan hanıma bebeğimin hareketlerni 18+5 de hissettim dedim gazdır o o haftalarda hissetmek imkansız dedi 😂😂 oysaki başka hangi doktora sorsam hissedersin çok normal dedi.
Güvende bir kere kırıldımı işte tekrar oryaa gidesim gelmiyo. Ama cumartesi gittim fiyat almak için kağıthanede bi hastane için de biraz pahalı geldi ne yalan sölim 😊😊 siz hangi doktora gidiyorsunuz