Merhaba kızlar adetimin üçüncü günü bugün doktorlara gittim biri almadı diğeri randevum doldu dedi bi başka hastanedeki doktor geç gelecekmiş bugün kısmet olmadı yani ben yarın gitmek istiyorum ama 4.günü adetin sıkıntı olur mu tedavime engel olmaz herhalde bir gün geç gitmek