Merhaba kızlar ben dört kez test yaptım 4 idrar testindede silik çizgi çıkıyor dün kan verdim sonuç 0.0 çıktı belirtiler vardı adet günümde sadece çok canlı kırmızı ve pembemsi kan gelmişti anlamadım 4 idrar testinin de çizgi çıkıp kanda hiç olmaması testler bozuk desem dördüde mi bozuk kullandığım test markası predoctor iyi diye almıştım kafam karıştı. Normalde kanda yoksa gebelik yoktur evet bunun bilincindeyim ama idrar testleri neden öyle çıkıyor acaba kan testinin yalnış çıkma ihtimali var mı yada böyle bir durum yaşayanınız var mı ???