damla____ sancı değildir de rahim büyüyordur belki…benim de o haftadan sonra gaz sancısı gibi böyle 1 gün geçmeyen ağrım olmuştu ama dinlenince geçiyorsa ağrı herkes korkma demişti…eğer geçmiyor ve kanama vs de oluyorsa mutlaka doktorunuza danışın…mesaj atma şansınız varsa mesaj atın içiniz rahat eder..