ideemirel ilk kontrolümde benim Dr.um hazır olan hiçbir şeyi yiyip içmeyeceksin artık dedi. Katkı maddesi olan ve koservenlerden uzak durucaksın, Meyve suyu canın isterse kendin sıkıcaksın suyunu dedi. Herkes öyle yapmalı bence zaten yediklerimizde hormon var herseyi kontrol edemeyebiliyoruz. Hazırdan uzak durucaz artık. Gayet güzel fikirler verilmiş yorumlardada👍🏻