9 haftalık hamileyim bu sabah kalktıgımda bel ve karin ağrısıyla uyandım afedersiniz ishal oldum sandım sonra peceteye çok çok açık renk leke geldi çok korkuyorum şuan 2 tane çocuğum var bırakıcak yerim olmadığı için acile gidemiyorum progestan aldım hemen alttan dün doktora gittim herşey yolunda demişti biye böyle olduki