Aysunn123_ direk kadın doğum al oeritanaloji olan gidince onlar haftanı söylüyorsun ya adamlar direk anlıyor teste gelmiş diyor testi yaptır bir kaç güne sonuç çıkıyor sonuç 10 gün önce çıkarsa randevu almana gerek yok kontrol olarak sıra alıp Ordan sonucunu aşabilirsin devlet daha güzel inceliyor