Bsmlh rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin güzel haberlerle gel inşallah 🥰 evet doktorumu aradım normal dedi çok korktum çünkü ben yaklaşık 3.5 aydır geceleri gündüzleri hraketnden uyuyamıyordum ama dün ilk defa deliksiz uyumuşım sabahta kalkınca 1 defa haraket etti korktum 🙈 evlat işte ya insan onca ay karnında taşıyınca korkuyor🤲🏻