Teacherandmom Bende bugün 6+1 im gecen hafta gittik keseyi gördük önümüzdeki hafta kalp atişı için gel dedi doktor insallh duyarız 🌸🌸
Teacherandmom Teacherandmom Melisa35 evet önümüzdeki perşembe gideceğim insallh erken mi daha bilmiyorum ama
Bbalk Melisa35 evet alttan duyduk hemşireyim zaten kendi hastanemde oldum bi sorun olmuyor alttan bakınca da biz sabırsızız kalp atışını duymadan rahat edemiyoruz :)
Melisa35 Bbalk benim ilk gebeliğimde 6 haftada kalbi durdu ondan korkuyorum alttan muayene olmak istiyorum
Bbalk Melisa35 kötü düşünme stres yapma çok önemli ama artık kalbini duyabilirsin için rahat etmiyorsa baktır bir sorun olmaz
rgk ben 5 haftalıkken gitmiştim, minicik kese görünmüştü. 7. haftada gel demişti doktor bugün gidecektim ama korona oldum. haftaya gideceğim inşallah kalp atışlarını duymak için
Yaserinannesii Melisa35 ya ben aslında biraz tedirgin olmuştum alttan bakacağı için ama erken olduğu için görünmüyomuş normalinde iyi oldu yani içim rahatladı