Gulsah8619 Merhaba Anneler, doğumda emici külot kullandınız mı? Kullandıysanız markası neydi ve kaç adet almalıyız yanımıza?
Elif65_ Gulsah8619 ben 15 gün oldu normal doğum yapalı doğum sonrası depend kullandim memnun kaldım ama dikişlerim olduğu için en fazla 2 gün kullandim terletiyordu çünkü e bebekte var ordan temin edebilirsiniz ya mikrop kapmaması için sürekli değiştirmeniz gerekiyor ve sürekli kanama olduğu için rahatta edemezsiniz bu yüzden yanınızda 5 6 tane bulunmasında fayda vardır