İlk gebeliğim ve şu an 36 haftayız. 25. Haftaya kadar bebeğimin hareketlerini hissedemedim, yani ben öyle sanıyordum 🙈 doktoruma sürekli hissedemiyorum diye gidiyordum doktorum da 24. Haftaya kadar hissedememej normal diyordu. 25 haftada yine kontroldeyken bebek tekme atmış doktorum hissettin mi diye sordu bende saf saf o gaz sancısı değil miydi dedim 🙈😅 yani aslında hissediyormuşum da gaz sancısı sanmışım o zamana kadar 😅