Dün eşimle yürüyorduk,ben hijyenime çok özen gösteren biriyim ama vücudum hamile olduğumdan beri normal olarak değişti ve vücudumdaki tüy orani da fazla oldu bacaklarımı hep alırım arada ince olunca fazla önemsemiyorum.
Dün otururken tulum giydiğim için esim gördü ve eve gidince sana birlikte agda yapalım dedi,sonra bana takıldı kaslarında biraz var dedi.
Ve ben yol boyunca kafama taktım,kendimi çirkin hissettim.
Onun böyle sorunları olsa asla yüzüne vurmam,hele ki dışarıda…
Ama onun dediğine göre beni kendine o kadar yakın hissediyormuş ki her halimle seviyor beni düşünüyormuş.
Evet fazla ilgili,düşüncelidir, hatta sevgili olduğumuz zamanlarda bana sana epilasyon yaptırırız evlenmeden diyip destek olmuştu sahiplenmisti.
Ama bazen olmadık yerlerde değince zoruma gidiyor.
Sizce hamilelik etkisi ile saçma mı düşünüyorum :(