-fabulousmom1 Arkadaşlar kasığımın sol tarafı çok ağrıyor. Adım attıkça resmen canım acıyor. Böyle birşey yaşayan oldu mu?
Alinamoms -fabulousmom1 iğneyle vücuda verilen hormonlardan kaynaklı canım benimde o şekilde olmuştu.
-fabulousmom1 Minik95 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. Darısı bizlere. Çok ağrın olmuş muydu ?
-fabulousmom1 Minik95 benim de öyle şu an inşallah bebeğim benimledir 🤲🏽 Test yaptım hayali çizgi var hala iğnenin etkisi devam ediyor sanırım
Esrakavak Minik95 canım bısey sorcam ilk gunden 10 gun boyunca agrın hep boyle fazlamıydı. Yoksa bazı gunler azalıp bazı gunler mi artmıştı? Nasıl oldu 14 gunun nasıl gectı anlatırmısın