Malum yasaklar başladı evde de ev işleri haricinde fazla hareket noktam yok 4 cü aya girdim ve hızlıca kilo alacağım bu dönemde biliyorum doktorum da belirtti.
Aşermelerim başladı, bu yüzden kilo almaktan korkuyorum.
Evde karantina da kilonuzu dengeleyen özel olarak yaptığınız bir sey var mi ?