Elif555 hümeyra hanıma gitmiştim çok memnun kalmamıştım fatma hanımı önerenler oldu ona gidiyorum cinsiyet konusunda hep bir belirsizlik durumu hakim çok tecrübeli olduklarını düşünmüyorum bir de genel bir şikayet devlet hastanesinden hiç bir farkı olmaması kendimizi hiç özel hissetmiyoruz maalesef imkanlar dahilinde buna da şükür diyoruz🙄