gel_artik_bebegim herşeyin bi zamanı varmış gerçekten ben de 3 bucuk senedir bekliyodum aşılama tüp bebek hepsini yaptırdık olmadı ve bu ay hamile olduğumu öğrendim ama babamı kaybettim. Halbuki neler hayal etmiştik, ah bi çocugumuz olsa ne kadar mutlu olucaktık… Ne düşüneceğimi şaşırdım o kadar çok istedik ki ondan mı babamı kaybettim? yoksa babamı kaybedecektim teselli olarak mı verdi bana Allahım? Acaba çocuğum olmasaydı babam yaşarmıydı? Kafayı yemiş haldeyim.. O yüzden nolur kendini çok üzme hayatını yaşa elbet Allahım zamanını biliyo😞🙏🏼