Derosasnne 35.haftadayım ,doğumdan çok korkuyorum.Sezeryanın sonrası çok ağrılı diyorlar.Prenses doğum olan varsa bana biraz bilgi verebilir mi lütfen
Ftmasanli Derosasnne 11nisan da epiduralli normal doğum yaptım çok rahattı sadece açılmam hiç yoktu nişanım da ve düzeniz sancılarım olduğu için suni sancı verildi
Ftmasanli Derosasnne damar yolundan verildi ebenin sorularıyla kendimden geçtim tabi bnm ağrı eşiğim acayip düşük çok acılar çektim doktorda Sezaryene alalım dedi kabul etmedim ona rağmen ebe de doğumhanede korkma hiç bişey hissetmicen dedi son dk epiduralliye döndü doğumm ama çok mutlu olmuştum öyle olacağı için bebeğin başını hissediyordum ama normal doğum için çok güçsüzdüm çok şükür ki korktuğum gibi olmadı
Ftmasanli ebrr1048 epiduralden önce suni sancı verdiler 6saat kadar çektim sonra açılma tam olunca doğumhaneye alındım