Arkadaşlar merhaba.
Hamilelik dönemin de böbrek rahatsızlığı geçiren oldu mu? Benim 30+5. Haftamda sağ böbreğinde büyüme sol böbreğimde de çok miktarda taş çıktı ve 15 18 mm hemde☹️ O yüzden acil iki böbreğime stent takıldı. Ameliyat olalı 14 gün oldu. Ağrılarım tekrardan başladı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Neler yaptılar ? Bu süreci nasıl atlattılar?